کمد لباس

نمایش دادن همه 5 نتیجه

۵ نکته مهم برای انتخاب بهترین کمد لباس

کمد لباس، بخشی از دکوراسیون اصلی هر خانه‌ای را تشکیل می‌دهد و عملاً یک آیتم اساسی محسوب می‌شود. دقت‌کردن در انتخاب یک کمد لباسی خوب و کاربردی، ۲ دلیل مهم دارد. اولاً ما برای حفظ هر چه‌ بهتر لباس‌هایمان، به کمد لباس نیاز داریم و دوماً از آنجایی‌ که سبک‌هایی مختلف از انواع کمد وجود دارند، یک نوع عنصر تزیینی در محیط خانه هم محسوب می‌شوند. انتخاب یک كمد لباس مناسب، همیشه و آنطور که شما فکر می‌کنید، آسان نیست؛ چرا‌که طیفی وسیع و متنوع از کمدها به بازار عرضه شده‌اند که هر کدام، با توجه به اندازه‌ها، مواد به‌کاررفته در تولیدشان و رنگ‌بندی تفاوت دارند.

فراموش نکنید که در‌نظر‌گرفتن قیمت کمد لباس، در واقع یک نوع سرمایه‌گذاری هوشمندانه هم محسوب می‌شود؛ زیرا هم می‌توان در آینده دور، آن را با قیمت بیشتر فروخت و هم می‌توان تا سال‌های متمادی از آن استفاده کرد. در این مطلب از بهجا با ما همراه باشید تا با ۵ نکته اصلی برای خرید آنلاین کمد لباس و محدوده قیمت کمد آشنا شوید.

معرفی ۴ نوع کمد جالباسی محبوب که بیشتر به‌ فروش می‌رسند

در حال حاضر، ۴ سبک کمد لباس در بازار وجود دارند که بیشتر از سایر سبک‌ها به‌ فروش می‌رسند و مورد توجه مشتریان قرار می‌گیرند. این ۴ سبک کمد لباس شیک که در ادامه مفصلاً به تعریف و مزایای آن‌ها می‌پردازیم، عبارتند از:

  1. کمد لباس دیواری (پرفروش‌ترین در حوزه تولیدی کمد لباس)؛
  2. کمدهای کم‌جا؛
  3. کمدهای مجزا با قفسه‌های متعدد؛
  4. کمد لباس با طراحی مدرن و آویز.

‍۱- کمد لباسی نوع دیواری

کمدهای لباس دیواری، یکی از جذاب‌ترین طراحی‌ها را در یک فروشگاه کمد لباس دارند و برای فضای اتاق‌های خواب، بسیار مناسب هستند. کمد جالباسی دیواری، فضای ذخیره‌سازی بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد و عملاً یکی از عناصر تزیینی درون یک اتاق محسوب می‌شود. کمدهای دیواری را می‌توان با توجه به نیاز خود، بزرگ یا کوچک طراحی کرد. معمولاً جدیدترین کمد لباس دیواری، اندازه‌ای به مساحت چندین متر دارد و گاهی به‌اندازه بزرگی یک اتاق خواب است.

کشوها و قفسه‌هایی که در کمدهای دیواری وجود دارند، به شما کمک می‌کنند تا علاوه بر لباس، وسایل دیگر همچون لپ‌تاپ، کفش‌ها، کیف‌ها و… را هم سازمان‌دهی کنید. علی‌رغم اینکه بسیاری از کاربران، ترجیح می‌دهند فضای کمد دیواری بسیار ساده باشد، بعضی دیگر هم دوست دارند که محیط داخل و بیرون کمد را با انواع تزیینات مختلف، شکل دهند. برای مثال، بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند که علاوه بر خرید مدل جدید کمد لباس، یک لوستر طلایی بزرگ هم بالای آن نصب کنند و فضایی سلطنتی به اتاق خواب ببخشند. داشتن یک کمد لباس قیمت پایین و دیواری، دارای مزایایی است که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

  1. انتخاب مدل های کمد لباس برای نگهداری لباس‌ها، کفش‌ها، جواهرات، لوازم جانبی و… است؛
  2. امکان سفارشی‌سازی طرح های کمد لباس دیواری وجود دارد (حتی با وجود عکس کمد)؛
  3. به‌دلیل فضای کافی مدل های جدید کمد لباس، سازمان‌دهی و مرتب‌کردن لباس‌ها و اشیا در آن‌ها بسیار راحت است.

۲- کمد لباسی کم‌جا (توکار)

کمدهای توکار، یکی دیگر از کاربردی‌ترین ابزارهای یک اتاق خواب یا یک خانه محسوب می‌شوند. اندازه این کمدها در مقایسه با عکس کمد لباس جدید دیواری، بسیار کوچک‌تر است و برای فضاهای محدود مورد استفاده قرار می‌گیرند. این سبک از کمدها، معمولاً دارای آویز هستند و کشوهای کمتری نسبت به دیگر سبک‌های موجود در بازار دارند. این سبک از محصولات موجود در بازار دارای مزایایی هستند که عبارتند از:

  1. برآورده‌کردن نیازهای کاربر در فضای محدود؛
  2. دارای میله‌های بند برای آویزان‌کردن لباس‌ها و کشوهای جادار برای شلوارها و پیراهن‌ها؛
  3. فضای ذخیره‌سازی کمدهای توکار به‌نحوی است که می‌توان لباس‌ها و اشیا را به‌صورت منظم سازمان‌دهی کرد؛
  4. از کشوها می‌توان برای نگهداری از جواهرات، لوازم جانبی، لباس‌های زیر و… استفاده کرد.

۳- کمد لباس مجزا با قفسه‌های متعدد

کمد لباس مجزا در واقع کمدی بزرگ است که بیشتر، جنبه تزیینی دارد و برای پر‌کردن یک فضای بزرگ استفاده می‌شود. علی‌رغم اینکه تفاوت‌های بسیاری میان کمدهای تزیینی و کمد لباسی وجود دارد؛ اما این سبک از کمدهای لباس، هر ۲ جنبه ذخیره‌سازی لباس و تزیینات را به‌ ارمغان می‌آورند. مزایای مهم داشتن کمدهای جداگانه و بزرگ عبارتند از:

  1. ایجاد فضای زیبا در محیط اتاق‌های خواب؛
  2. قابلیت هماهنگ‌شدن با طراحی مبلمان و تزیینات داخل اتاق؛
  3. بهترین انتخاب برای ذخیره‌سازی و مرتب‌کردن لباس‌ها با تعداد بسیار زیاد؛
  4. قابلیت نگهداری از تلویزیون و سایر وسایل الکترونیکی در اتاق؛
  5. قابلیت نگهداری و مرتب‌کردن اسباب‌بازی‌های کودکان؛
  6. قابل حمل به فضاهای دیگر در اتاق خواب یا محیط خانه.

۴- کمد لباسی با طراحی مدرن

کمد لباس جدید با طراحی مدرن، معمولاً با توجه به الگوهای مخصوص ساخته می‌شود تا فضای راهروهای بین حمام و اتاق خواب را به‌خوبی پر کند. عناصر ویژه‌ای در طراحی این سبک از کمدهای ارزان وجود دارند که شامل درهای دوبل، درهای کشویی، درهای لولادار و طراحی ساده هستند. مهم‌ترین مزایای داشتن کمد لباس با طراحی مدرن عبارتند از:

  1. مناسب برای نگهداری حوله، ملحفه، بالش و وسایل حمام؛
  2. قابل استفاده برای لباس‌ها پس از شست‌وشو در ماشین لباسشویی و قرار‌گرفتن در خشک‌کن؛
  3. دارای پتانسیل ذخیره‌سازی لباس‌های زیر و قرار‌گرفتن در محیط‌های خصوصی‌تر.

تصویر کمد لباس

در جست‌وجوی بهترین کمد موجود در بازار

بدیهی است که کمد لباس، فقط برای حفظ و نگهداری لباس طراحی نشده‌ است؛ چرا‌که در این صورت، نیازی به رنگ‌بندی و طراحی سبک ویژه نبود و همه کمدها در یک اندازه و شکل تولید می‌شدند. مطمئناً یکی از اهداف شما برای خرید کمد لباس، توجه به ارزان‌بودن و هماهنگ‌شدن سبک و رنگ آن با تزیینات غالب خانه یا محیط اتاق خوابتان است. انتخاب یک کمد اشتباهی که از لحاظ رنگ‌بندی و استایل با محیط خانه شما جفت‌وجور نیست، می‌تواند باعث آشفتگی ذهن شما شود. اگر به‌دنبال خرید بهترین کمد های لباس موجود در بازار هستید، باید یک راهنمای جامع هم در اختیار داشته باشید تا از طریق مقایسه ویژگی‌های محصول مورد نظر با نکات آن، یک خرید هوشمندانه داشته باشید.

نکته اول؛ انواع کمد لباسی

در مرحله اول خرید کمد، مهم است بدانید که به چه نوعی از انواع کمد لباس نیاز دارید. اگر فضای کافی و مناسب در خانه یا اتاق خوابتان دارید، بهترین کار این است که در بین انواع کمد لباسی، یک کمد بزرگ با امکانات و آپشن‌های اضافه‌تر را انتخاب کنید. ویژگی‌های اضافه در کمد لباس، فوق‌العاده هستند و کاربردی محسوب می‌شوند. این آپشن‌ها، باعث می‎‌شوند هر تعداد لباس که می‌خواهید و نیاز دارید را درون آن بگذارید و اندازه کمد را با توجه به سلیقه خود تغییر دهید. با تمامی این اوصاف، اگر فضای زیادی ندارید و محیط مورد نظرتان کوچک است، یک کمد توکار که زیاد در دید نباشد، بهترین انتخاب است. شما می‌توانید با انتخاب یک فضای خالی در گوشه‌ای از اتاق یا هال خانه، یکی از انواع کمد لباس کوچک و البته جذاب را داشته باشید.

نکته دوم؛ قرار‌دادن کمد در محل مناسب

دومین نکته‌ای که باید در مورد خرید کمد لباس مد نظر قرار دهید، این است که از خود بپرسید، می‌خواهید کمدتان را دقیقاً در چه جایی قرار دهید؟ سبک‌های بسیار زیاد و مختلفی از انواع كمد لباسي وجود دارند. برای مثال، کمد کودک با کمد اتاق خواب مهمان و کمد اتاق‌های خواب دونفره فرق دارند و نمی‌توان مشخصات آن‌ها را با یکدیگر یکی دانست. ضمناً شما باید تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید کمد مورد نظرتان را با دکوراسیون اتاق یا خانه هماهنگ کنید یا خیر؟ آیا می‌خواهید کمد شما چشمگیر باشد یا ترجیح می‌دهید در مکانی قرار بگیرد که اصلاً در چشم نباشد؟ کمی به این سوالات فکر کنید و برای پاسخ‌دادن به آن‌ها عجله نکنید!

نکته سوم؛ چه کسی از كمد لباسي استفاده خواهد کرد؟

پاسخ به این سوال هم بسیار حائز اهمیت است؛ چرا‌که انتخاب اندازه کمد، به اینکه چه کسی می‌خواهد از آن استفاده کند، بستگی دارد. برای مثال، تصور کنید که شما به‌تنهایی زندگی می‌کنید و تنها کسی که قرار است از کمد استفاده کند، خودتان هستید. در این شرایط، کمد مورد نظرتان به هر اندازه‌ای که انتخاب شود، می‌تواند پاسخگوی نیازهایتان باشد. حال، تصور کنید که متاهل هستید و ۲ فرزند هم دارید که در یک اتاق مشترک می‌خوابند. برای انتخاب بهترین کمد لباس، باید به این مسئله فکر کنید که آیا می‌خواهید، ۲ کمد کوچک‌تر و ارزان داشته باشید یا ترجیح می‌دهید، یک کمد بزرگ‌تر و مشترک برای آن‌ها بخرید؟ این مسئله در مورد اتاق‌های خواب ۲ نفره هم صدق می‌کند. اگر می‌خواهید کمد لباسی خود را با همسرتان به‌ اشتراک بگذارید، باید به این مسئله فکر کنید که چه انتخابی برای هر دوی شما ایده‌آل و ارزان است؟

اگر می‌خواهید یک کمد مشترک داشته باشید و در عین حال، با همسر، برادر یا خواهرتان دچار اختلاف سلیقه نشوید، بهتر است که یک کمد با آپشن‌های اضافه بخرید. آپشن‌ها و ویژگی‌های اضافه در کمدهای لباس، باعث می‌شوند تا سازمان‌دهی لباس‌ها راحت‌تر انجام شود و فضای کافی برای چند نفر وجود داشته باشد.

نکته چهارم؛ توجه به تعداد درهای کمد

سبک و تعداد درها در یک کمد دیواری، مختلف و متنوع است. یکی از انواع مدل کمد لباس، نوع لولادار است که در کمدهای سنتی و قدیمی بیشتر دیده می‌شود. اگر تصمیم دارید، انواع کمدهای لباس دارای درب‌های لولایی باشند و در هنگام باز‌کردن آن‌ها با مشکل مواجه نشوید، باید لبه‌های کمد را حدود ۱۸ اینچ یا 45 سانتی‌متر از دیوار فاصله بدهید. درهای کشویی هم یکی از محبوب‌ترین سبک‌های طراحی‌شده در کمدهای لباس هستند. اگر فضای کافی برای نصب کمد ندارید، بهتر است که کمدهای با درب کشویی را انتخاب کنید. درهای تاشو هم سومین نوع از مدل کمد لباس جدید و شیک موجود در بازار هستند و کم‌تر از ۲ گزینه دیگر، مورد توجه مشتریان قرار می‌گیرند. به‌طور کلی، انتخاب سبک و تعداد درهای یک کمد لباسی، به فضای موجود در اتاق یا خانه بستگی دارد.

نکته پنجم؛ فضای داخلی کمد

فضای داخلی کمد لباس، یکی از جنبه‌های مهم است که باید پیش از خرید کمد لباس ارزان به آن توجه داشته باشید. جهت انتخاب مدل کمد لباسی شیک با فضای کافی برای جای‌دادن لباس‌ها، باید عکس انواع کمد لباس را مشاهده کنید و بهترین را برگزینید. حداقل‌چیزی که مدل کمد جدید کوچک یا جدیدترین مدل کمد لباس دارند، یک ریل یا میله است که لباس‌ها روی آن آویزان می‌شوند و حداقل یک کشو هم دارد. کمد لباس باقیمت پایین و ارزان هم در بازار وجود دارد که شما می‌توانید پس از خرید کمد لباس، آپشن‌های اضافه‌تری هم به آن‌ها اضافه کنید. فراموش نکنید که هر چقدر فضای داخلی مدل های جدید کمد لباس بیشتر باشد، کار شما برای نظم‌بخشیدن به لباس‌ها راحت‌تر می‌شود.

تصویری از کد لباس دیواری

تجربه خرید بهترین کمد لباس با بهجا

انتخاب یک کمد لباسی ایده‌آل، در حال حاضر نباید خیلی پیچیده و سخت باشد؛ چرا‌که شما 5 نکته مهم و کاربردی را برای خرید و بررسی قیمت انواع کمد در دست دارید که با توجه به آن‌ها، می‌توانید انتخابی هوشمندانه داشته باشید. با تمامی این اوصاف، بهتر است که در هنگام خرید یک کمد لباس ارزان و خوب، از یک فروشگاه معتبر و حرفه‌ای خرید کنید. توصیه ما به‌ شما کاربران عزیز برای گشتن در بین مراکز مختلف و سایت‌های اینترنتی فروش کمد لباس، این است که زمان کافی را برای بررسی همه کمدهای موجود در نظر بگیرید. راستی، شما می‌توانید با خرید اینترنتی کمد لباس از مجموعه بهجا، انتخابی درست از میان انواع کمد لباس با قیمت مناسب داشته باشید. مجموعه ما امکان خرید حضوری با قابلیت پرداخت قیمت کمد لباس در محل را برای مشتریان خود فراهم کرده است. خدمات پس از فروش اینترنتی کمد لباس، ارائه قیمت کمدلباس و تضمین کیفیت محصولات هم از جمله ویژگی‌های مجموعه ماست که در کمتر فروشگاهی دیده می‌شوند. پس بیشتر از این، فرصت را از دست ندهید و دست‌به‌کار شوید!

اطلاعات بیشتر ...