تخت تاشو یک نفره افقی

نمایش دادن همه 15 نتیجه

تخت خواب تاشو افقی؛ راه‌حلی هوشمندانه برای معضل کمبود جا

شاید بهترین کالایی که با آن، می‌توان فضای کوچک، اما شلوغ اتاق خواب را کمی سروسامان داد، تخت خواب تاشو افقی است. این مدل تخت تاشو که انتخابی محبوب در بین کاربران است، طرح و رنگ‌های مختلفی دارد. بنابراین، شما می‌توانید با درنظرگرفتن سایر المان‌های موجود در اتاق خواب و انتخاب بهترین و مناسب‌ترین مدل از تخت خواب تاشو افقی، خریدی کاملا به‌صرفه و لذت‌بخش را تجربه کنید. اینکه چرا بایستی در دکوراسیون داخلی اتاق خواب‌های کوچک، از این مدل تخت استفاده کنید، سوالی است که تصمیم داریم در ادامه این مطلب به آن پاسخ دهیم. شما نیز اگر مایلید اتاق خواب خود را با خرید این کالای مدرن و شیک، مزین کنید، همراه ما باشید.

اهمیت داشتن تخت تاشو یک نفره افقی

اگر قرار باشد از اهمیت تخت تاشو یک نفره افقی در دکوراسیون یک اتاق صحبت کنیم، بایستی قبل از آن، اشاره‌ای کوتاه به سختی‌ها و چالش‌های داشتن یک تخت معمولی داشته باشیم! عموما گنجاندن تخت‌های معمولی در فضای کوچک اتاق خواب، کاری بس دشوار و نفس‌گیر است. به‌عبارت دقیق‌تر، خرید تخت معمولی مساوی با کنارگذاشتن سایر ملزومات مهم یک اتاق خواب است! صدای جیرجیر تخت بعد از گذشت یک زمان محدود هم از دیگر موارد ناخوشایندی است که با خرید یک تخت معمولی، ممکن است به سراغ ما بیاید. از همه این موارد هم که چشم‌پوشی کنیم، از هزینه‌های سنگین آن، قطعا نمی‌توانیم بگذریم. در مقایسه با تخت‌های معمولی، یک تخت خواب تاشو یک نفره افقی نه‌تنها این مشکلات را ندارد، بلکه خرید آن معادل برخورداری از مزایای زیر خواهد بود:
● استفاده بهینه از فضای کوچک اتاق؛
● اشغال‌کردن فضای کمتر در اتاق‌خواب؛
● بهره‌مندی از کاربری چندمنظوره تخت تاشو یک نفره افقی؛
● دوام و ماندگاری بسیار بالا؛
● امکان حمل و جابه‌جایی آسان تخت تاشو یک نفره افقی؛
● داشتن حق انتخاب از میان طرح‌ها و رنگ‌های مختلف و انجام خریدی مناسب و هماهنگ با المان‌های دیگر اتاق‌خواب.

معرفی تخت خواب تاشو افقی و ابعاد مناسب آن

برای اتاق‌هایی که عرض کوچک‌تری دارند یا از داشتن معماری اصولی و مناسب محروم مانده‌اند، تخت تاشو یک نفره افقی، بهترین انتخاب خواهد بود. این مدل تخت تاشو، اگرچه طول بیشتری از اتاق خواب را اشغال می‌کند، در عوض یک موهبت بزرگ دارد. این موهبت، بهره‌مندی کاربران از فضای خالی بالای تخت است که از آن، می‌توان به‌عنوان دکوری برای قراردادن وسایل شخصی استفاده کرد. طراحی ساده و کامل، دو شکل طراحی در تولید تخت خواب تاشو افقی است که انتخاب هر کدام از آن‌ها به نیاز و سلیقه شما بستگی دارد.
ما پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد دارید دکوراسیونی کامل را در اتاق خواب خود داشته باشید، طرح کامل تخت تاشو یک نفره افقی را انتخاب کنید. این مدل طرح، ضمن داشتن تخت، از یک میز‌تحریر، قفسه یا کمد هم برخوردار است. طرح ساده تخت خواب تاشو افقی هم همان‌طور که از نام آن پیداست، تنها در قالب یک تخت تولید می‌شود که تنها برای خواب و استراحت قابل استفاده است. ابعاد تخت تاشو یک نفره افقی به شرح زیر است:
● عرض تخت در حالت باز حدود 130 سانتی‌متر؛
● طول تخت حدود 210 سانتی‌متر؛
● ارتفاع تخت حدود 120 سانتی‌متر؛
● عمق تخت حدود 50 سانتی‌متر.

نکات مهم در خرید تخت خواب تاشو یک نفره افقی

با کمی دقت و توجه، می‌توانید صاحب بهترین تخت خواب تاشو افقی دوطبقه برای اتاق خواب خود شوید. کافی است در هنگام خرید تخت خواب تاشو افقی دو طبقه، چک‌لیستی از موارد زیر را به‌ همراه داشته باشید تا خریدی باکیفیت و به‌صرفه را تجربه کنید. در چک‌لیست شما، موارد زیر از اهمیت بیشتری برخوردار هستند.

جنس تخت خواب تاشو افقی دو طبقه

اولین فاکتوری که موجب جلب رضایت هر مشتری از خرید تخت خواب تاشو یک نفره افقی می‌شود، استحکام، دوام و ماندگاری این محصول است. قاعدتا آنچه منجر به خلق محصولی باکیفیت و بادوام می‌شود، جنس و متریال به‌کاررفته در تولید آن است. بنابراین در هنگام خرید تخت خواب تاشو افقی دو طبقه به جنس بدنه تخت، توجه کافی داشته باشید. عموما تخت خواب تاشو افقی از متریالی نظیر فلز، نئوپان و ام‌دی‌اف تولید می‌شود که معمولا نوع ام‌دی‌اف آن از کیفیت بهتری برخوردار است.

رنگ و طرح تخت خواب تاشو یک نفره افقی

رنگ، طرح و مدل تخت تاشو، از دیگر پارامترهایی هستند که سلیقه افراد در آن‌ها، نقشی به‌مراتب چشمگیر دارد. بنابراین، نمی‌توان در انتخاب طرح و رنگ، نسخه‌ای یکسان را برای همه مشتریان پیچید. بااین‌حال، ذکر این نکته حائز اهمیت است که رنگ و طرح هر تخت خواب تاشو افقی دو طبقه، تضمین‌کننده جلوه زیبا و دلنشین هر اتاق خواب است. بنابراین، می‌توان با شناخت هارمونی رنگ‌ها و کسب آگاهی از فوت‌وفن‌های چیدمان وسایل هر اتاق، انتخابی هوشمندانه را در خرید تخت خواب تاشو افقی برای خود رقم زد.

اندازه و طول تخت خواب تاشو افقی

مناسب‌بودن طول تخت خواب تاشو افقی دو طبقه با طول اتاق خواب و اطمینان‌داشتن از ابعاد تخت تاشو یک نفره افقی، دو پارامتر مهم دیگر در خرید این کالا هستند. عدم توجه و بررسی دقیق این دو مورد، منجر به بی‌استفاده‌ماندن تخت در اتاق خواهد شد.

کیفیت تشک تخت خواب تاشو یک نفره افقی

از دیگر موارد مهم در خرید تخت تاشو یک نفره افقی که رابطه مستقیمی با کیفیت خواب افراد دارد، استانداردبودن تشک است. داشتن رویه باکیفیت و ارتفاع مناسب، دو پارامتر مهم در سنجش کیفیت تشک هستند که بایستی به آن‌ها توجه کافی داشت. غالبا جنس تشک‌های تخت تاشو یک نفره افقی از فوم معمولی یا فوم مموری است که کاربران می‌توانند متناسب با نیاز خود، یکی از این دو را انتخاب کنند.

قیمت تخت تاشو یک نفره افقی

قیمت تخت تاشو یک نفره افقی از دیگر فاکتورهای مهم برای کاربران در خرید این کالای شیک و مدرن است. غالبا قیمت تخت تاشو دو طبقه افقی یا یک نفره آن، به عوامل متعددی گره خورده که مهم‌ترین آن‌ها، جنس و مدل تخت هستند.

خرید تخت خواب تاشو افقی از برترین فروشگاه‌ها

رمز داشتن یک تخت تاشو یک نفره افقی باکیفیت و استاندارد، خرید از فروشگاه‌های معتبر و قابل اطمینان است. در عصر حاضر که با تعدد فروشگاه‌‌های دکوراسیون داخلی مواجه هستیم، انتخاب کالای شیک و سالم به کاری دشوار و طاقت‌فرسا تبدیل شده است. به‌ همین منظور، ما تصمیم داریم پایان این مطلب را به معرفی یکی از برترین فروشگاه‌ها در این حوزه اختصاص دهیم که خرید از آن، حکم یک سرمایه‌گذاری بزرگ در هزینه و زمان کاربران را دارد!
بهجا عنوان این فروشگاه به‌نام و خوش‌آوازه است که در طراحی و تولید دکوراسیون داخلی، از استانداردهای روز جهان پیروی می‌کند. تیم کاربلد و حرفه‌ای ما که در این مجموعه، مشغول فعالیت هستند، تلاش می‌کنند تا با ایده‌های خلاقانه خود، بیشترین رضایت از خرید تخت خواب تاشو افقی دو طبقه را برای کاربران به‌ ارمغان آورند. ویژگی برجسته فروشگاه ما، ارائه محصولاتی باکیفیت، اما خوش‌قیمت است. با این قابلیت، صاحب هر نوع بودجه مالی که باشید، می‌توانید لذت خرید از ما در مجموعه بهجا را تجربه کنید.

اطلاعات بیشتر ...