سرویس خواب یک نفره

نمایش دادن همه 8 نتیجه

گام به گام خرید سرویس خواب یک نفره

خرید سرویس خواب یک نفره به‌عنوان یکی از عناصر مهم اتاق خواب خانه‌ها، معمولا سردرگمی زیادی ایجاد می‌کند. امروزه سایت‌های معتبر زیادی هستند که محصولات خواب را به‌صورت اینترنتی برای فروش ارائه می‌کنند؛ اما قبل از خرید سرویس خواب یک نفره مناسب، می‌بایست نکاتی را مد نظر قرار دهید.
در این مطلب، گام‌به‌گام با خرید سرویس خواب یک نفره با شما همراه خواهیم بود و نکات لازم برای خرید را با هم بررسی خواهیم کرد. اگر به دنبال خرید سرویس خواب تک نفره زیبا، شیک و با قیمت مناسب هستید، حتما این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

سرویس خواب یک نفره

گام اول؛ مشخص کردن ویژگی‌های تختخواب

مرحله اول برای خرید، مشخص‌کردن ویژگی‌های ظاهری سرویس خواب است. اینکه سرویس خواب برای چه کسی تهیه می‌شود؟ چه ابعادی باید داشته باشد؟ چه رنگی باشد؟ اسپورت باشد یا کلاسیک؟ مدرن باشد یا سلطنتی؟ این سوالات، از جمله سوالاتی هستند که هنگام خرید، باعث سردرگمی افراد می‌شوند. در ادامه، برای بررسی ویژگی‌های تختخواب با ما همراه باشید.

● ابعاد استاندارد تختخواب تک‌نفره
یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های تختخواب، توجه به ابعاد و اندازه‌های استاندارد آن است. تختخواب مناسب، علاوه‌ بر زیبایی و دوام، باید متناسب با قد و اندازه افراد باشد تا امکان خواب راحت و آسوده را فراهم کند. به‌صورت کلی، بهتر است طول تختخواب از ارتفاع قد افراد 15 سانتی‌متر بیشتر باشد. اندازه سرویس تخت ‌خواب‌ یک نفره با توجه به سن کاربر هدف آن متفاوت است. عرض تختخواب‌های تک‌نفره، از سرویس‌های نوزادی با 60 سانتی‌متر شروع شده و تا عرض 90 یا 120 سانتی‌متر در سرویس خواب یک نفره بزرگسال متغیر است.
طول تختخواب نیز از 100 سانتی‌متر برای سرویس نوزاد تا 200 سانتی‌متر برای سرویس خواب تک نفره بزرگسال قابل تغییر است. همچنین ارتفاع مناسب برای تختخواب از سطح زمین 30 تا 40 سانتی‌متر است.

● جنس به‌کاررفته در تختخواب
متریال و جنس به‌کاررفته در سرویس خواب، تاثیر مستقیمی در کیفیت و قیمت محصول دارد. سرویس‌ خواب‌های چوبی معمولا در مقایسه با سرویس خواب‌های MDF استحکام و دوام بالاتری دارند. علاوه‌ بر این، قیمت تختخواب‌های چوبی معمولا بالاتر است و سرویس خواب MDF به علت سبکی وزن، قابلیت جابه‌جایی و حمل‌ونقل راحت‌تری دارد.
علاوه‌ بر چوب و MDF، انواع مدل سرویس‌ خواب‌‌های فلزی، وکیوم، ملامین و فرفوژه در بازار موجود هستند. تختخواب‌های چوبی از نظر استحکام و دوام، کیفیت بالاتری دارند و از محبوب‌ترین مدل سرویس خواب‌ها برای استفاده در هر نوع و هر سبک دکوراسیون هستند.
انتخاب شما از میان متریال‌های عنوان‌شده برای سرویس خواب تک نفره کدام است؟ اگر به دنبال کیفیت بالا و ماندگاری هستید، پیشنهاد ما به شما سرویس‌های خواب‌ چوبی است؛ اما اگر از سبک دکوراسیون صنعتی لذت می‌برید، تختخواب‌های فلزی گزینه‌های جذابی هستند.

● انتخاب رنگ و سبک طراحی
انتخاب رنگ سرویس خواب یکنفره، اگرچه به سلیقه افراد وابسته است؛ اما در هنگام خرید، بهتر است نکاتی را برای رنگ و سبک سرویس خواب در نظر بگیرید. رنگ‌های روشن و خنثی، معمولا برای فضاهای کوچک‌تر مناسب‌تر هستند و دکوراسیونی ساده، مدرن و شیک را ایجاد می‌کنند.
رنگ‌های تیره فضا را کوچک‌تر نشان می‌دهند و برای اتاق خواب‌های بزرگ مناسب هستند. توجه به سبک دکوراسیون اتاق خواب و میزان نور اتاق، در انتخاب رنگ سرویس خواب تاثیر بسزایی دارد.

● محدوده قیمت مورد نظر
قبل از اقدام به خرید، حتما بودجه نهایی برای خرید سرویس خواب یک نفره را در نظر بگیرید. توجه داشته باشید که عوامل زیادی از جمله جنس به‌کاررفته در سرویس، رنگ، سبک طراحی‌شده، نوع اتصالات و کیفیت ساخت در قیمت نهایی محصول تاثیرگذار هستند.
پس از مشخص‌کردن محدوده قیمت، کار برای شما ساده‌تر خواهد شد و انتخاب سرویس خواب از میان مدل‌هایی که از بین آن‌ها، امکان خرید دارید، کار راحت‌تری است. از آنجایی که سرویس‌های بسیار ارزان‌قیمت، ممکن است کیفیت لازم را نداشته باشند، خرید این محصولات به شما پیشنهاد نمی‌شود.

گام دوم؛ آشنایی با انواع سرویس خواب یک نفره

همانطور که پیش از این بیان شد، سرویس تخت خواب یک نفره بر اساس متریال به‌کار‌رفته در آن نیز تقسیم‌بندی می‌شود. همچنین یکی از تقسیم‌بندی‌های سرویس خواب یکنفره، بر اساس سن کاربر مورد استفاده آن است. در گام دوم خرید، بهتر است مشخص کنید که این سرویس را برای چه کسی و با چه سنی تهیه می‌کنید. در ادامه، انواع مدل‌های سرویس تک‌نفره را معرفی خواهیم کرد‌.

● سرویس خواب نوزاد
در هنگام خرید سرویس خواب نوزاد، باید این نکته را در نظر بگیرید که فضایی امن و آسوده برای خواب نوزاد فراهم شود. در هنگام خواب، احتمال افتادن یا ضربه‌خوردن به نوزاد وجود نداشته باشد. همچنین رنگ و متریال استفاده‌شده در سرویس خواب، سازگار با پوست نوزاد باشد و هیچ آسیبی به نوزاد وارد نشود.
نکته مهم دیگر، این است که سایز نوزاد به‌سرعت دچار تغییر می‌شود؛ پس بهتر است ابعادی را برای سرویس خواب در نظر بگیرید که حداقل تا 3 یا 5 سالگی، برای کودک قابل استفاده باشد.

● سرویس خواب کودک و نوجوان
توجه به قد کودک یا نوجوان در انتخاب سرویس خواب آن‌ها اهمیت بسیار بالایی دارد. این نکته را در نظر داشته باشید که کودک شما به‌سرعت رشد می‌کند و بهتر است تختخواب با اندازه فعلی کودک برابر نباشد.
انتخاب رنگ و طرح سرویس خواب کودک و نوجوان، نکته بسیار مهمی است. بهتر است سرویس کودک یا نوجوان را چند‌منظوره انتخاب کنید. این نوع سرویس خواب را به‌گونه‌ای در نظر بگیرید که متناسب با شرایط و روحیات فرد در سنین بزرگ‌تر نیز باشد.
بهتر است از انتخاب طرح‌های خیلی شلوغ و خاص نیز پرهیز کنید. این مدل سرویس‌ها، خیلی زود تکراری و خسته‌کننده می‌شوند. پیشنهاد ما برای انتخاب رنگ سرویس کودک یا نوجوان، انتخاب رنگ‌های خنثی، نود یا روشن است. از رنگ‌ها و طرح‌های کاملا دخترانه یا پسرانه اجتناب کنید تا امکان استفاده مجدد از سرویس خواب برای دیگر فرزندان فراهم باشد.

● سرویس خواب بزرگسال
ابعاد استاندارد سرویس خواب یک نفره بزرگسال 90*190 یا 90*200 سانتی‌متر است. عرض برخی از سرویس خواب‌های یک نفره نیز از 90 تا 140 متغیر است. در انتخاب سرویس خواب بزرگسال، توجه به استحکام و مقاومت تختخواب نیز اهمیت بالایی دارد.
در خرید سرویس خواب یک نفره بزرگسال، می‌توان از پاتختی، میز و صندلی آرایش، کمد، دراور و سایر تجهیزات اضافه متناسب با فضای اتاق‌خواب و سبک دکوراسیون داخلی بهره برد. انتخاب هر یک از این آیتم‌ها علاوه بر ایجاد فضایی یکدست و زیبا، در نظم بخشیدن به وسایل اتاق بسیار موثر است.

تصویری از سرویس خواب یک نفره

گام سوم؛ انتخاب بهترین فروشگاه برای خرید حضوری یا اینترنتی

مرحله بعدی برای یک خرید ایده‌آل، انتخاب بهترین فروشگاه است. فرقی نمی‌کند حضوری به دنبال سرویس خواب بگردید یا در سایت‌های فروش اینترنتی؛ مهم این است که به دنبال بهترین‌ها باشید!
حتما قبل از خرید محصول مورد نظر خود، نظرات کاربران را جویا شوید و کیفیت محصولات مجموعه را بررسی کنید. از فروشگاهی خرید کنید که تنوع بالایی در طرح و مدل‌های سرویس خواب دارد. اگر به دنبال سرویس خواب تک نفره اختصاصی برای کاربر خاصی هستید، بهتر است به دنبال فروشگاه‌های فروش اختصاصی محصول بروید.
اگر هم به دنبال خرید سرویس خواب به‌صورت اینترنتی هستید، حتما قبل از نهایی‌کردن خرید خود، از کیفیت محصول نهایی مطمئن شوید. در صورت امکان نیز به بازدید حضوری از محصولات بپردازید و از خدمات مشاوره با مجموعه استفاده کنید.

گام چهارم؛ خرید بهترین سرویس خواب تک نفره

با توجه به آنچه تا اینجا بیان شد، می‌توانید متناسب با سلیقه و علاقه خودتان، به خرید بهترین مدل سرویس خواب تک نفره اقدام کنید. همچنین بهتر است به هماهنگی میان دکوراسیون داخلی فضا با سرویس خواب و سایر المان‌های دیگر اتاق مانند پرده، موکت، کف اتاق، روتختی و… دقت کنید.
در انتخاب رنگ نیز سعی کنید هارمونی و تم رنگی خاصی میان عناصر اتاق خواب با سرویس خوابتان ایجاد کنید. می‌توانید از یک سرویس روتختی هماهنگ با فضا و سبک دکور برای همخوانی بیشتر بهره بگیرید. نکته مهم دیگر در انتخاب تشک سرویس خواب، این است که حتما به استانداردهای لازم توجه کنید. یادتان باشد که میزان قابل توجهی از هزینه، برای تشک صرف می‌شود و شما بیشترین زمان را مستقیما روی آن صرف می‌کنید. تشکی را انتخاب کنید که با ارگونومی بدن سازگار باشد و در درازمدت شما را آزار ندهد!

گام پنجم؛ توجه به خدمات پس از فروش محصولات

یکی از مهم‌ترین نکات در هر خرید، توجه به خدمات پس از فروش محصولات است! گارانتی بدون قید‌و‌شرط محصولات، یک تضمین بسیار مطمئن برای خرید عالی مشتری است. در مورد هزینه حمل‌و‌نقل محصولات و نصب آن، اطلاعات کسب کنید. مطمئن شوید خدمات پس از فروش محصولات، شامل چه مواردی و به مدت چند سال است.
قابل ذکر است که تمامی محصولات صنایع بهجا با افتخار تا 30 ماه، ضمانت بدون قید‌و‌شرط دارند و همچنین خدمات پس از فروش تا 10 سال به مشتریان ارائه می‌شود. این یعنی تضمین کیفیت محصول در یک خرید عالی و بدون نقص از ما! علاوه بر مواردی که گفته شدند، حمل‌و‌نقل سرویس‌های خواب و نصب محصولات شرکت بهجا رایگان است.

سرویس خواب تک نفره

از خواب خود لذت ببرید!
خرید سرویس خواب یک نفره به‌عنوان مهم‌ترین و بزرگ‌ترین عنصر اتاق خواب، دغدغه مهمی برای اهالی خانه است. سرویس خواب مناسب، علاوه بر کیفیت بالا و استحکام کافی، می‌بایست قیمتی مناسب نیز داشته باشد و به‌خوبی با دکوراسیون فضا هماهنگ شود.
در این مطلب از بهجا، خرید سرویس خواب تک نفره را گام‌به‌گام بررسی کردیم. ابتدا ویژگی‌های ظاهری سرویس خواب را مشخص و سپس انواع سرویس خواب یکنفره را معرفی کردیم. همچنین نکات نهایی برای خرید بهترین سرویس خواب را بررسی و خدمات پس از فروش محصول را به‌عنوان مهم‌ترین گام خرید معرفی کردیم. با توجه به آنچه گفته شد، با خرید یک سرویس خواب با‌کیفیت از صنایع بهجا، آرامش همراه با خوابی آسوده را به خود هدیه دهید و از آن لذت ببرید!

اطلاعات بیشتر ...