تخت تاشو

نمایش 1–20 از 44 نتیجه

نکات مهم در خرید تخت تاشو

در فضای فشرده و جمع‌جور آپارتمان‌ها، گنجاندن تخت‌ در اتاق خواب، گاهی یک معضل اساسی به‌ شمار می‌رود. چاره کار در این شرایط، خرید تخت خواب تاشو ارزان است. این ابزار کاربردی، ضمن اینکه فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند، زیبایی چشم‌نوازی را هم به دکوراسیون اتاق شما می‌بخشد. تخت تاشو در ابعاد و سایزهای مختلفی وجود دارد. شما با خرید تخت تاشو، ضمن اینکه خواب بسیار راحت و شیرینی را تجربه می‌کنید، می‌توانید در سایر اوقات از فضای خالی اتاقتان به بهترین شکل ممکن بهره ببرید.
برای آشنایی بیشتر با قابلیت‌های تخت تاشو و شناخت انواع آن، مطالعه این مطلب را از دست ندهید. ما در این مطلب، تصمیم داریم با معرفی انواع تخت تاشو و نکات مهم در خرید آن، اسباب خریدی به‌صرفه و لذت‌بخش را برای شما فراهم کنیم.

 

تخت تاشو چیست؟

تخت خواب تاشو همان‌طور که از نام آن پیداست، یک تخت کمجا با قابلیت تاشوندگی می‌باشد که در موارد غیر ضروری، فضای اتاق را به حداکثر خودش می‌رساند. عموما تخت‌های تاشو، مجهز به جک هیدرولیک هستند که با کمک آن‌ها، باز و بسته‌کردن تخت، کاری بسیار آسان و راحت خواهد بود. اجزای تشکیل‌دهنده تخت تاشو را می‌توان فهرستی کامل از موارد زیر دانست:
● بدنه تخت تاشو؛
● درب تخت تاشو؛
● ابزارآلات تعبیه‌شده در تخت تاشو نظیر دستگیره، جک، لولا و…؛
● دیگر متعلقات تخت تاشو.

انواع تخت خوابهای تاشو

خوب است قبل از اینکه اقدام به خرید تخت خواب تاشو ارزان کنید، با انواع و اقسام این ابزار کاربردی آشنایی کامل داشته باشید تا خریدی به‌صرفه و رضایت‌بخش را تجربه کنید. تخت های تاشو انواع مختلفی دارند که در ادامه، به معرفی هر کدام می‌پردازیم.

تخت تاشو دیواری

از انواع تخت خواب جمع‌ شو، تخت‌خواب‌های دیواری هستند که در اغلب موارد با عنوان تخت مخفی یا تخت مورفی شناخته می‌شوند. از آمار فروش تخت خواب تاشو دیواری، می‌توان پی به محدودیت زیاد این نوع تخت برد. تنها تصویری که از این تخت جمع شو در اتاق خود خواهید داشت، یک قاب تخت‌خواب ساده و معمولی است که از قابلیت جمع‌شدن در دیوار برخودار است. شب‌ها می‌توانید از این تخت تاشو به‌عنوان تخت‌خواب استفاده و در طول روز، آن را در دیوار مخفی کنید یا از آن به‌عنوان مبلمان اتاق بهره ببرید.

تخت تاشو چرخ‌دار

از دیگر انواع تخت تاشو که محبوبیت فراگیری در هتل‌ها و بیمارستان‌ها دارد، تخت خواب جمع شونده چرخ‌دار است. این مدل تخت تاشو را می‌توان بعد از استفاده، از وسط تا کرد و روی چرخ‌های تعبیه‌شده در زیر آن تکیه داد. قاعدتا در این حالت، حمل این تخت تاشو بسیار آسان و بدون زحمت خواهد بود.

مبل‌های تخت‌خواب‌شو

نوع دیگری از تخت جمع شونده که خرید آن را می‌توان به‌مثابه یک تیر و دو نشان دانست، مبل‌های تخت‌خواب‌شو هستند. این مدل تخت خواب ، در اصل یک مبل با نشیمنگاه دو‌تکه است که با بازکردن آن، تبدیل به تخت‌خوابی راحت می‌شود. از آنجایی که کیفیت متریال و نوع طراحی مبل تخت‌خواب‌شو را خود شما تعیین می‌کنید، بنابراین، دیگر جایی برای هیچ‌گونه نگرانی و تردید باقی نمی‌ماند.

مزایای تخت تاشو آماده

اگر از مزایای خرید تخت تاشو آماده بخواهید بدانید، باید بگوییم اصلی‌ترین مزیت خرید این ابزار، صرفه‌جویی در هزینه و فضاست. با خرید تخت های تاشو، ضمن اینکه از فضای کوچک ساختمان نهایت استفاده را می‌برید، می‌توانید نیازتان به چند وسیله را همزمان با هم مرتفع کنید. به‌طور کلی، فواید و مزایای خرید تخت خواب تاشو برای اتاق کوچک عبارتند از:

● تخت خواب تاشو عروس، بهترین نوع تخت‌خواب برای آن دسته از افرادی است که طرفدار دکوراسیون مدرن و طراحی‌های ساده هستند. این تخت علی‌رغم ظاهر ساده‌ای که دارد، جلوه‌ای متمایز و جذاب به اتاق خواب شما می‌بخشد.
● در طراحی و خرید جدیدترین تخت خواب تاشو، دست شما برای هرگونه ایده‌پردازی کاملا باز است. به‌ عبارتی، شما می‌توانید هر آنچه از جنس، رنگ و طراحی تخت‌خواب را در ذهن دارید، روی تخت تاشو، پیاده و اجرا کنید.
● در خرید تخت تاشو با هیچ‌گونه محدودیت فضایی روبه‌رو نخواهید بود؛ چراکه می‌توانید تخت های تاشو را مطابق با اندازه فضایی که در اختیار دارید، سفارش دهید.
● با خرید تخت خواب تاشو نوجوان، هم فضای بیشتری را برای بازی در اختیار کودکان خود قرار می‌دهید و هم از استهلاک و فرسودگی زودهنگام تخت جلوگیری می‌کنید.
تخت تاشو برای شما، فقط یک تخت‌خواب ساده نیست؛ اگر کمی سلیقه به‌ خرج دهید، می‌توانید با افزودن متعلقات (میز تحریر، کتابخانه، باکس، کمد و…) به آن، دکوراسیون اتاق‌خواب خود را کامل کنید. همچنین با افزودن طبقات متعدد به تخت خواب تاشو سبک، می‌توانید از آن به‌عنوان ابزاری برای قراردادن لوازم دکوری خود بهره ببرید.
● با تخت های تاشو، میزبانی از مهمانان ناخوانده، بسیار شیرین و لذت‌بخش خواهد بود. با داشتن تخت‌ تاشو، مهمانان شما نهایت راحتی و آرامش را در منزل شما تجربه خواهند کرد.
● قیمت این محصول در مقایسه با سایر تختخواب‌های معمولی بسیار پایین‌تر است.

نکات مهم در خرید تخت خواب تاشو

هوشمندانه‌ترین کار در هنگام خرید تخت خواب خوشخواب تاشو، این است که فهرستی از فاکتورهای مهم را با خود به‌ همراه داشته باشید تا با چک‌کردن آن‌ها، خریدی لذت‌بخش را تجربه کنید. ما این چک‌لیست را در ادامه، در اختیار شما می‌گذاریم تا دیگر هیچ مانعی برای خرید این ابزار کارآمد نداشته باشید.

جنس بدنه تخت تاشو را چک کنید

اگرچه تخت تاشو کم جا در مقایسه با تخت‌خواب‌های معمولی از عمر و دوام بیشتری برخوردار است؛ بااین‌حال، نباید از کیفیت متریال استفاده‌شده در بدنه آن غفلت ورزید. بدنه تخت تاشو حکم شیرازه تخت را دارد که اگر کیفیت لازم را نداشته باشد، در کوتاه‌مدت اسباب تخریب و ویرانی اجزای مختلف تخت را فراهم می‌کند. تخت تاشو ام دی اف و فلزی از اشکال مختلف تخت تاشو هستند که نوع فلزی آن، دوام بیشتری دارد.

از کیفیت تشک تخت تاشو غافل نشوید

رابطه مستقیمی بین سلامت جسم شما و نوع تشک تخت خواب که روی آن می‌خوابید، وجود دارد. بنابراین، قبل از خرید تخت تاشو، از کیفیت تشک موجود در آن مطمئن شوید. بهره‌گیری از متریال باکیفیت در طراحی و تولید رویه تشک و ساخت آن مطابق با استانداردهای بین‌المللی، دو فاکتور مهم هستند که در خرید تشک تخت تاشو، بایستی به آن‌ها توجه کامل داشته باشید.

ارتفاع تخت تاشو را در نظر داشته باشید

تخت خواب چرخدار تاشو از نظر ارتفاع، در دو نوع تخت تاشو عمودی و تخت تاشو افقی تولید می‌شود. توجه داشته باشید که قبل از خرید هر کدام از این دو، میزان ارتفاع تخت را کاملا چک کنید. تخت تاشو عمودی بایستی ارتفاعی مناسب با سقف اتاق و تخت تاشو افقی ارتفاعی متناسب با طول اتاق داشته باشد.

از ایمنی و کیفیت جک تخت تاشو مطمئن شوید

یکی از اجزای بسیار مهم و کاربردی در تخت خواب تاشو چوبی، جک‌ها هستند. جالب است بدانید که بخش اعظم وزن تخت هم بر دوش جک‌هاست. در صورتی که جک‌ها، ایمنی و کیفیت لازم را نداشته باشند، راه‌اندازی یا بستن آن‌ها با کمی دشواری همراه خواهد بود.

خرید تخت تاشو را از فروشگاه‌های معتبر انجام دهید

در نهایت، بایستی به مهم‌ترین پارامتر در چک‌لیست خرید تخت تاشو اشاره کنیم که ضامن خریدی به‌صرفه و لذت‌بخش برای شما خواهد بود. خرید تخت تاشو از فروشگاه‌های معتبر، همان نکته طلایی است که پایبندی به آن، موجب حفظ سرمایه و صرفه‌جویی در زمان و انرژی شما می‌شود. فروشگاه بهجا از جمله همین فروشگاه‌های معتبر و قابل اطمینان است که کیفیت محصول و رضایت مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده است. تیم حرفه‌ای و کاربلد ما در فروشگاه بهجا با بهره‌گیری از بهترین متریال، محصولی خوش‌قیمت و بادوام را در اختیار شما قرار می‌دهند. با خرید از ما، می‌توانید دکوراسیونی مطابق با سلیقه و انتظارتان داشته باشید.

قیمت تخت تاشو

یکی از موارد بسیار مهم در هنگام خرید تخت تاشو که اهمیت زیادی برای کاربران دارد، قیمت تخت تاشو است. جنس بدنه تخت، سایز و ابعاد آن و مدل و طرحی که در خرید تخت تاشو انتخاب می‌کنید، مستقیما در میزان قیمت تخت تاشو دخالت دارند. قاعدتا به میزانی که کیفیت تخت تاشو انتخابی شما بیشتر باشد، هزینه‌های مرتبط با آن هم افزایش پیدا خواهند کرد. با این‌ وجود، فروشگاه‌هایی هستند که ضمن ارائه محصولاتی باکیفیت، قیمتی متعارف‌تر را برای کالاهای خود در نظر می‌گیرند. بهجا یکی از همین فروشگاه‌هاست که شما می‌توانید با خرید از آن، ضمن آسودگی خیال از بابت کیفیت کالا، در هزینه‌های خود نیز صرفه‌جویی کنید.

خرید تخت تاشو از فروشگاه‌های معتبر

بهجا برندی نام‌آشنا از فروشگاه‌های معتبر دکوراسیون داخلی است که تنوعی بی‌نظیر از کالاهای مدرن و کاربردی را به کاربران عرضه می‌کند. رمز موفقیت ما در بهجا، ارائه محصولاتی باکیفیت، اما با قیمت مناسب است. به‌ این‌ ترتیب، صاحب هر میزان بودجه که باشید، می‌توانید با خرید از مجموعه ما، تحولی شگرف را در دکوراسیون منزل خود ایجاد کنید.

اطلاعات بیشتر ...