تخت تاشو دو نفره افقی

نمایش دادن همه 3 نتیجه

همه‌چیز درباره تخت تاشو دو نفره افقی

تخت تاشو دو نفره افقی، جدیدترین مدل تخت‌ تاشو در میان کالاهای خواب است که تا حد زیادی در رفع مشکل کمبود جا به ما کمک می‌کند. نمی‌دانیم چقدر با ما هم‌نظر هستید که زندگی در شهرهای آپارتمانی، فرصت هرگونه ایده‌پردازی و خلاقیت را از افراد گرفته است! اغراق نکرده‌ایم اگر بگوییم دغدغه و چالش بسیاری از ما در خانه‌های نقلی آپارتمان، چیدمان وسایل و طراحی دکوراسیون داخلی منزل است. تبدیل‌شدن این چالش به یک معضل بزرگ در خانواده ایرانی، موجب شده است تا طراحان داخلی دست‌به‌کار شوند و برای حل این مشکل، چاره‌ای بیندیشند. نتیجه این چاره‌اندیشی، طراحی وسایل کمجا بوده است که اوج هنرنمایی آن را می‌توان در تخت تاشو دو نفره افقی مشاهده کرد. پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با این مدل تخت و شناخت کارایی آن تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

معرفی تخت تاشو دو نفره افقی

زوج‌های جوانی که مایلند دکوراسیونی کامل از کالای خواب را در اتاق خود داشته باشند، می‌توانند با خرید تخت خواب تاشو دونفره افقی به این خواسته خود جامه عمل بپوشانند. تخت‌های تاشو افقی در مقایسه با تخت‌های سنتی که ۶۰ درصد از فضای اتاق را اشغال‌ می‌کنند، انتخابی هوشمندانه‌تر هستند. این مدل تخت‌ها عموما از یک طرف لولا می‌شوند تا در هنگام روز، مقابل دیوار به‌صورت افقی بسته شوند. طبیعتا این مدل طراحی در تخت خواب تاشو دونفره افقی، فضای بسیار زیادی را در اختیار افراد قرار می‌دهد. شایان ذکر است که ارتفاع ۱۴۶ یا ۱۶۶ و عرض 207 سانتی‌متر، بهترین و استانداردترین ابعاد تخت تاشو افقی است.

چرا باید تخت تاشو دونفره افقی را بخریم؟

مقرون‌به‌صرفه‌بودن تخت تاشو افقی، بهترین و اساسی‌ترین دلیلی است که می‌توانیم در توجیه خرید این مدل تخت، عنوان کنیم. غالبا هزینه‌ای که افراد برای خرید تخت خواب تاشو دونفره افقی پرداخت می‌‌کنند، در مقایسه با هزینه تخت سنتی بسیار مناسب‌تر است. ضمن اینکه این نکته را بایستی در نظر داشت که تخت‌های تاشو افقی، تنها یک تخت معمولی نیستند؛ بلکه می‌توان از آن‌ها در جهت کاربری‌های گوناگون نیز بهره برد.
از دیگر دلایلی که می‌توان در تشریح ضرورت خرید تخت تاشو افقی به آن اشاره کرد، بهره‌مندی از امتیاز خدمات پس از فروش است. غالبا این مدل تخت‌ها، دردسر مربوط به خرابی و تعمیرات متعدد موجود در سایر تخت‌های سنتی را ندارند. بااین‌حال، امتیاز خدمات و تعمیرات پس از فروش، یک موهبت بزرگ در این کالاست که فرایند نگهداری و مراقبت از آن را برای شما سهولت می‌بخشد.

انواع تخت تاشو دو نفره افقی بر اساس متریال

یکی از فاکتورهای بسیار مهم در خرید تخت خواب تاشو دونفره افقی که منجر به ایجاد تنوع در آن هم شده است، متریال به‌کاررفته در طراحی و تولید این کالاست. اینکه کدام یک از این متریال‌ها برای شما بهترین نوع آن است، کاملا بستگی به نیاز و سلیقه شما دارد. در ادامه، همراه ما باشید تا معرفی کوتاهی از انواع متریال به‌کاررفته در تولید این کالا را با شما به‌ اشتراک بگذاریم.

تخت تاشو افقی چوبی ام‌دی‌اف

یکی از بهترین متریال در ساخت تخت تاشو افقی، چوب ام‌دی‌اف است. این جنس متریال ضمن اینکه دوام و ماندگاری محصول را ارتقا می‌دهد، منجر به ایجاد جلوه‌ای زیبا برای کالای خواب می‌شود. مقاومت بالای ام‌دی‌اف در برابر رطوبت از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این نوع متریال است. جالب است بدانید که با افزودن ورقه‌های هایگلاس در طراحی تخت تاشو افقی، می‌توانید زیبایی این مدل تخت را افزایش دهید.

تخت تاشو افقی فلزی

از دیگر اشکال پرکاربرد متریال در ساخت تخت‌های تاشو افقی، فلز است. این نوع متریال وزنی بسیار سبک را برای تخت‌ها به‌ ارمغان می‌آورد. از همین رو، می‌توان حمل‌ونقل و جابه‌جایی آسان را مزیت بزرگ تخت‌های تاشو افقی فلزی دانست.

تخت تاشو افقی فنری با قاب استیل

یکی دیگر از متریال پرکاربرد در تولید تخت تاشو افقی، استیل است. در طراحی کف این مدل تخت از فنر استفاده می‌شود. همچنین پایه‌های تاشو اتوماتیک، ویژگی برجسته و منحصربه‌فرد این مدل تخت است. غالبا توصیه می‌شود برای تخت‌های تاشو افقی استیل فنری از تشک‌هایی با ضخامت 8 تا 10 سانتی‌متر استفاده کنید.

نکات مهم در خرید تخت تاشو دو نفره افقی

تخت‌های تاشو افقی دونفره علی‌رغم مزایای بسیار درخشان و قابل توجهی که دارند، می‌توانند خطرات و آسیب‌های متعددی هم به‌ دنبال داشته باشند. قاعدتا این معایب و آسیب‌ها در کالاهایی که از دوام و کیفیت لازم برخوردار نیستند، بیشتر هم می‌شود. از همین رو، توجه‌کردن به پارامترهای خرید باکیفیت تخت خواب تاشو دونفره افقی، می‌تواند راهکاری کلیدی در رفع خطرات احتمالی این مدل تخت باشد. این پارامترها شامل موارد زیر می‌شوند:
● در خرید تخت تاشو افقی دو نفره، سراغ باکیفیت‌ترین متریال موجود در بازار بروید. تخت‌هایی با ام‌دی‌اف کم‌تراکم یا تخته سه‌لایه، شاید بدترین نوع متریال را دارند و ممکن است به‌مرور زمان، قدرت و مقاومت خود را در برابر وزن افراد از دست بدهند.
● در تخت‌های تاشو افقی دو نفره، ابزارآلات مرتبط با مکانیزم بازوبسته‌کردن در تخت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. کافی است این قطعات از کیفیت و ساختار مقاومی برخوردار نباشند تا تخت‌خواب طی مدت‌زمان بسیار کوتاهی خراب شود.
● در هنگام خرید تخت‌خواب از ابعاد تخت تاشو غافل نشوید. آنچه در ابعاد تخت تاشو افقی دو نفره اهمیت زیادی دارد، عرض این مدل تخت است. تخت‌های تاشو افقی، غالبا برای قرارگیری در اتاق به عرض بیشتری نیاز دارند. بنابراین، قبل از خرید از هماهنگی عرض تخت تاشو افقی با عرض اتاق‌خواب خود کاملا مطمئن شوید.
● به ویژگی‌های ظاهری تخت تاشو افقی هم توجه کافی داشته باشید. بعد از کیفیت، جلوه زیبای تخت‌خواب است که می‌تواند خوابیدن در اتاق‌خواب را برای افراد به فرایندی شیرین و لذت‌بخش تبدیل کند. بنابراین، به‌همان اندازه که به کیفیت تخت‌ اهمیت می‌دهید، به همان میزان نیز به هماهنگی ظاهری آن با سایر دکوراسیون داخلی اتاق هم توجه داشته باشید!

قیمت تخت تاشو دونفره افقی

در قیمت تخت تاشو دونفره افقی، عوامل متعددی دخالت دارند. نوع متریال، ابعاد و طرح انتخابی شما از جمله عواملی هستند که قیمت تخت تاشو دونفره افقی را تعیین می‌کنند. شما می‌توانید با مراجعه به ما در فروشگاه بهجا، محصولاتی با کیفیت بالا و با قیمت مناسب را خریداری کنید.

خرید تخت تاشو دو نفره افقی از معتبرترین فروشگاه‌ها

بهجا فروشگاهی با سابقه درخشان در تولید دکوراسیون داخلی منزل است که می‌تواند شما را در امر خرید کالای خواب همراهی کند. تنوع موجود در محصولات، بهره‌گیری از بهترین متریال در تولید کالا و داشتن خلاقیت در طراحی وسایل از جمله ویژگی‌های برجسته برند ماست. به تمام این موارد، مناسب‌بودن قیمت تخت تاشو دونفره افقی را نیز بایستی اضافه کنیم که یک امتیاز بزرگ برای این مجموعه تلقی می‌شود. اگر قصد خرید تخت تاشو افقی را دارید، می‌توانید روی تخصص و تجربه تیم حرفه‌ای ما در مجموعه بهجا حساب کنید.

اطلاعات بیشتر ...